برای یافتن بهترین متخصص گوش در تهران بهتر است لیست بهترین متخصصین گوش و حلق و بینی در تهران را در اختیار داشته باشیم و مهارت ها و آموخته های پزشکان را شناسایی کرده و نیاز خود را در نظر بگیریم.

متخصص گوش در تهران

معرفی بهترین متخصص گوش در تهران

متخصص گوش و حلق و بینی پزشکی است که پس از گذراندن دوره پزشکی عمومی، آموزش های مربوط به بیماری های گوش، حلق و بینی و نواحی مربوط به سر و گردن را به مدت چهار سال دریافت و درمان می کند. متخصص گوش و حلق و بینی در درمان و جراحی پولیپ بینی، ضایعات حنجره، سینوس ها و مشکلات گفتاری و شنوایی تخصص دارد. بالاترین نمره در کنکور گروه به این رشته داده می شود و متخصص گوش در تهران یکی از معتبرترین گروه های پزشکی است.

در صورتی که درگیر مشکلاتی از قبیل اختلالات در شنوایی و مشکلات سیستم شنوایی، مشکل در شنیدن صداها، مشکل در درک گفتار هنگام صحبت کردن با تلفن، مشکل در شنیدن صدای دیگران در فضاهای شلوغ، شنیدن صدای اضافی مثل سوت یا وزوز در گوش، سرگیجه یا عدم تعادل، احساس درد در گوش و… هستید، می‌توانید با مراجعه به کلینیک شنوایی سنجی شنوا طب تهران واقع در شعبه های :

شعبه سید خندان

آدرس خیابان شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، روبروی پارک کوروش، ساختمان پزشکان پاستور، واحد ۱۳ – شماره تماس : ۲۲۸۷۶۳۲۵

شعبه میدان خراسان – کلینیک هویزه

آدرسپایین تر از میدان خراسان ،۱۷ شهریور جنوبی ، درمانگاه خیریه شهید رضایی (هویزه) – شماره تماس : ۰۹۱۹۸۳۵۹۶۹۲

شعبه سعادت آباد – کلینیک ساج

آدرس : سعادت آباد، شمال چهار راه سرو، بلوار پاکنژاد، تقاطع یادگار امام

از خدمات ویژه این کلینیک استفاده نموده و با درمان به موقع کم شنوایی از سلامت شنوایی خود لذت ببرید.

متخصص گوش در تهران

متخصص گوش و حلق و بینی کیست؟

با پیشرفت علم و دانش و تخصصی شدن علم، به تدریج شاخه های علوم پزشکی از هم جدا شد و تخصص های مختلفی برای درمان هر قسمت از بدن ایجاد شد. نواحی گوش، گلو و بینی از طریق لوله‌هایی سازماندهی شده‌اند و بسیاری از بیماری‌های مربوط به این نواحی به سر، پیشانی و گردن بازمی‌گردند. با این اطلاعات متوجه می شویم که این پزشکان متخصص بیماری های سر و گردن، گوش، گلو و حلق و مجاری بینی را تشخیص و درمان می کنند.

بیماری های زیادی در ارتباط با این مناطق وجود دارد. گاهی لازم است متخصص گوش و حلق و بینی برای تشخیص و درمان دقیق تر بیماری با سایر متخصصان مشورت کند. یعنی گاهی اوقات این بیماری به یک قسمت از بدن مربوط نمی شود، بنابر این برای تصمیم گیری در مورد تشخیص و درمان این بیماری باید با پزشک متخصص مشورت کرد.

متخصص گوش در تهران علاوه بر بیماری های داخلی، به درمان بیماری هایی نیز می پردازد که ظاهر را تحت تأثیر قرار می دهند مانند پولیپ، انحراف بینی و …. جراحی زیبایی بینی و صورت و درمان بیماری هایی که علاوه بر مشکلات جسمی روی ظاهر تاثیر می گذارند مانند انحراف بینی نیز کار متخصص گوش و حلق و بینی است.

متخصص گوش در تهران

ویژگی های بهترین متخصص گوش در تهران

برای انتخاب بهترین متخصص گوش در تهران باید به ویژگی های خاصی در حوزه پزشکی و سلامت توجه کرد:

بهترین متخصص گوش در تهران، پزشکی است که دارای مدارک تخصصی، مهارت و تجربه فراوان بوده و از بهترین مراکز آموزشی و درمانی مدرک گرفته است.

متخصص گوش و حلق و بینی باید دارای مجوز پزشکی و شماره نظام پزشکی باشد.

رفتار خوب و مودبانه با بیماران داشته باشد و در برخورد با مشتریان بسیار صبور باشد.

او نباید به مسائل مالی توجه کند و رضایت بیمار را سرلوحه کار خود قرار دهد.

مطب یا کلینیک بهترین متخصص گوش در تهران باید تمیز و عاری از هرگونه آلودگی و میکروب باشد.

سابقه حرفه ای، تجربه و مهارت بالایی در زمینه تشخیص و درمان بیماری های مختلف گوش و حلق و بینی داشته باشد شما بهتر است با کمی تحقیق رضایت بیماران قبلی را از پزشک خود بررسی کنید.

مطب یا کلینیک بهترین متخصص گوش در تهران باید در موقعیت جغرافیایی مناسب و قابل دسترسی برای کلیه وسایل نقلیه عمومی و شخصی باشد.

او باید از جدیدترین متدها و روش های درمانی استفاده کند و کلینیک او مجهز به آخرین تجهیزات و لوازم پزشکی باشد.

بهترین متخصص گوش در تهران


چه زمانی نیاز به مراجعه به پزشک گوش و حلق و بینی داریم؟

پس از مشاهده علائم خاص، بیماران باید به بهترین متخصص گوش، حلق و بینی مراجعه کنند که عبارتند از:

ضعف در حفظ تعادل

سرگیجه

عفونت های گوش

وزوز گوش

ناشنوایی موقت و ناگهانی

اختلالات ناشی از تورم لوزه ها یا عفونت

داشتن انحراف در تیغه بینی

شکاف در سقف دهان

گلو درد


در صورت احساس کم شنوایی و مشکلات ناشی از بیماری های گوش می توانید به کلینیک شنوایی سنجی شنواطب تهران مراجعه نمائید در صورت نیاز به بهترین متخصص گوش در تهران و یا متخصص داخلی مغز و اعصاب به صورت اورژانسی ارجاع خواهید شد.