خرید و فروش سمعک در شرق تهران

کلینیک تخصصی شنوا طب تهران به عنوان تخصصی ترین مرکز خرید و فروش سمعک در شرق تهران می باشد که در شعبات سه گانه خود در سطح شهر تهران اقدام به خرید و فروش تخصصی انواع سمعک از برندها و مدل های مختلف با مناسب ترین قیمت نموده است.

شنوا طب مرکز تخصصی خرید و فروش سمعک در شرق تهران
شنوا طب مرکز تخصصی خرید و فروش سمعک در شرق تهران

این کلینیک با استفاده از برجسته ترین متخصصین شنوایی شناسی در تهران تحت نظر خانم دکتر هانیه جواهری و با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا اقدام به شنوایی سنجی و تجویز و تنظیم و تعمیر انواع سمعک از مدل ها و برندهای مختلف در تهران می نماید.

جهت خرید و فروش سمعک در شرق تهران و یا مشاوره و رزرو نوبت با ما در تماس باشید.

شنوا طب مرکز تخصصی خرید و فروش سمعک در شرق تهران
شنوا طب مرکز تخصصی خرید و فروش سمعک در شرق تهران

کم شنوایی یکی از عوارض زندگی ماشینی است که چه بخواهیم چه نخواهیم هفتاد و پنج درصد افراد جامعه با آن دست به گریبانند. حالا یا خود افراد به صورت مستقیم درگیر این مشکل هستند یا افراد نزدیک به آنها با این مشکل درگیر هستند. این افزایش درصد بیماران نسبت به قبل به دلیل افزایش آلاینده های صوتی نسبت به قبل است که بسیاری از ما خواسته یا ناخواسته تحت تاثیر این آلاینده های صوتی هستیم.

افراد در رده های سنی مختلف بهتر است به صورت دوره ای در فاصله های زمانی مناسب تحت غربالگری شنوایی سنجی و بینایی سنجی قرار بگیرند. کلینیک شنواطب تهران ضمن انجام تست شنوایی سنجی و نوار گوش در شرق تهران در صورت نیاز آماده ارائه خدمات خرید و فروش سمعک در شرق تهران می باشد.

شنوا طب مرکز تخصصی خرید و فروش سمعک در شرق تهران
شنوا طب مرکز تخصصی خرید و فروش سمعک در شرق تهران

همانطور که در پیشگفت عنوان شد در صد بالایی از افراد جامعه درگیر مشکلات کم شنوایی هستند که اکثر این افراد سالمندان و بازنشستگان هستند و از میزان درآمد محدود برخوردار هستند. کلینیک شنوایی سنجی شنوا طب به عنوان تخصصی ترین مرکز خرید و فروش سمعک در شرق تهران با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی جامعه و خانوارهای افراد نیازمند سمعک شرایط خاصی را در نظر گرفته تا همه افراد توانخواه قادر به خرید و استفاده از سمعک باشند.

کلینیک شنوا طب دارای نمایندگی تجویز و فروش انواع سمعک در مدل ها و برندهای مختلف از سمعک های آنالوگ تا سمعک های دیجیتال و از سمعک های پشت گوشی تا سمعک های نامرئی و از برندهای زیمنس ، اتیکن ، برنافون ، سیگنیا ، هانستون ، ویدکس و انواع برندهای دیگر در سه شعبه مختلف در سطح شهر تهران در خدمت همشهریان گرامی میباشد.

شنوا طب مرکز تخصصی خرید و فروش سمعک در شرق تهران

یکی از آیتم هایی که به طور معمول همیشه هنگام خرید و فروش در نظر گرفته می شود و در انجام هر بیزینسی موثر است قیمت تمام شده کالا می باشد که باید با محصول و یا کالای مورد معامله همخوانی داشته باشد. هنگام خرید و فروش سمعک در شرق تهران یکی از آیتم هایی که باید در نظر بگیریم قیمت تمام شده سمعک می باشد.

مهم‌ترین عامل تاثیرگذار بر قیمت سمعک، سطح تکنولوژی بکار رفته در آن و میزان خدمات پس از فروش و گارانتی های مربوط به آن سمعک می‌باشد. برای افرادی با میزان کم‌شنوایی ملایم، متوسط و شدید، سه سطح تکنولوژی سمعک (پایه، متوسط و فوق العاده) وجود دارد. معمولا سمعک‌های دارای تکنولوژی پایه تنها در محیط‌های ساکت، شنیدن گفتار را بهبود می‌بخشند. در سمعک‌های دارای تکنولوژی متوسط، درک گفتار در اکثر محیط‌های شنیداری بهبود می‌یابد.

همچنین، در این سمعک‌ها مدارات ویژه‌ای مانند میکروفن‌ های جهت‌دار و تکنولوژی بیسیم نیز اضافه می‌شود. بهترین عملکرد شنوایی حتی در پر چالش‌ ترین و سخت‌ ترین محیط‌های شنیداری توسط فن‌ آوری فوق‌ العاده سمعک‌ها بدست می‌آید. این سمعک‌ها تمام ۳۶۰ درجه محیط شنیداری اطراف را به صورت اتوماتیک و با سرعت پردازش بالا، آنالیز می‌کند و توانایی بهترین درک گفتار و تشخیص کلمات را برای فرد کم‌شنوا فراهم می کند.

یکی دیگر از عوامل تاثیر گزار بر قیمت سمعک میزان مدت گارانتی سمعک و شرکت گارانتی کننده سمعک می باشد مدت زمان گارانتی محصول هرچه بیشتر باشد نشانه اطمینان تولید کننده از مرغوبیت کالای خود و باعث بالا رفتن اعتماد خریدار نسبت به کیفیت سمعک می باشد.

از دیگر عوامل موثر بر استقبال عمومی از یک مدل سمعک در دسترس بودن قطعات سمعک می باشد در این صورت خریدار با اطمینان خاطر بیشتر اقدام به خرید سمعک می کند. و بدیهی است با تقاضای خرید بیشتر از یک کالا قیمت آن کالا هم رشد می کند.

خرید و فروش سمعک در شرق تهران

اما خبر خوشی که ما میخواهیم به شما بدهیم این است که در کلینیک شنوا طب که نمایندگی اکثر برندهای مطرح و به روز سمعک در تهران را به عهده دارد با توجه به نوسانات قیمت دلار ما نهایت سعی خود را می کنیم که با نازلترین قیمت بهترین مدلها و برندهای سمعک را به توانخواهان گرامی معرفی کنیم و با ارائه خدمات پس از فروش گسترده رضایت همشهریان گرامی را فراهم نمائیم.

جهت دریافت خدمات شنوایی سنجی و تجویز سمعک و تنظیم سمعک و تعمیر سمعک و خرید و فروش سمعک در شرق تهران با شماره تلفن های مندرج در سایت تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شوید.