در این مطلب سعی داریم بهترین مجموعه تجویز سمعک در شرق تهران و نمایندگی‌های معتبر سمعک در شمال شرق تهران جهت تجویز سمعک را به شما معرفی کنیم .

مجهزترین مرکز تجویز سمعک در شرق تهران
مرکز شنواطب مجهزترین مرکز تجویز سمعک در شرق تهران

بزرگترین مرکز تجویز سمعک در شرق تهران

تهران شهر بزرگی است و از آنجایی که مسافرت‌های درون شهری از شرق تهران به غرب تهران و یا بر عکس بسیار زمانبر است بهتر است برای تامین کالا وخدمات مورد نظر خودتان به دنبال ارائه دهنده معتبر آن خدمت در محل زندگی و در نزدیکی خودتان باشید.

کلینیک شنوا طب مجهزترین مرکز تجویز سمعک در شرق تهران جهت رفاه حال بیماران اقدام به تاسیس کلینیک تخصصی شنوایی سنجی و تجویز سمعک در شمال شرق تهران و منطقه شریعتی نموده است. در کلینیک سمعک شنواطب کلیه معاینات شنوایی سنجی و تجویز سمعک در شرق تهران برای کودکان و بزرگسالان انجام می شود.

این کلینیک همچنین مفتخر است با بهترین متخصصین گوش و حلق و بینی همکاری نماید که در صورت نیاز به صورت عادی و یا اورژانسی به یکی از بهترین پزشکان متخصص گوش و حلق و بینی و یا متخصص داخلی مغز و اعصاب معرفی شده و توسط ایشان معاینه می گردند. در صورت اعلام تشخیص نهایی مبنی بر نیاز بیمار به سمعک برای بیمارانی که نیاز به مراقبت های شنوایی دارند، کلینیک می تواند انواع سمعک ها را تجویز و تنظیم کند.

بهترین مرکز تجویز سمعک در شرق تهران

در طول اولین تست شنوایی، تعیین میزان کم شنوایی شما بر اساس سبک زندگی، محل کار، محیط، افکار و سلیقه شما بسیار مهم است (همچنین مواقعی وجود دارد که نمی خواهید به دیگران در مورد کم شنوایی خود بگویید. می توانید از یک مشاور حرفه ای تست شنوایی کمک بگیرید و بهترین سمعک را برای خود انتخاب کنید. متخصص شنوایی سنجی (شنوایی شناس) چند نمونه سمعک را پس از انجام تست شنوایی توصیه می کند پس از طی چند مرحله باید سمعک مناسب خود را انتخاب و خریداری کنید. و آخرین مرحله این است که آن را به گونه ای تنظیم کنید که بتوانید از آن استفاده کنید.

بهترین مرکز تجویز سمعک در شرق تهران مرکز شنواطب می باشد
مرکز شنواطب مجهزترین مرکز تجویز سمعک در شرق تهران

اگر شما در شرق یا شمال شرق تهران زندگی می‌کنید بهترین و حرفه‌ای‌ترین مجموعه شنوایی سنجی و تجویز سمعک در شرق تهران در منطقه شریعتی کلینیک معتبر شنواطب است که توسط ادیولوژیست معروف سرکار خانم هانیه جواهری مدیریت می‌شود. شما با مراجعه به شنواطب میزان کم شنوایی و مشکلات گوش و شنیداری خود را برای تشخیص دقیق‌ تر و انجام بررسی‌ها و تست‌های مختلف شنوایی سنجی در شرق تهران با ادیولوژیست مطرح کرده و پس از انجام تست های مختلف و با تشخیص و صلاح دید شنوایی شناس بهترین نوع سمعک و برند سمعک را برای خود انتخاب می کنید برای اطلاعات بیشتر کافی است با ما تماس بگیرید.

شنوا طب مدرن ترین مرکز تجویز سمعک در شرق تهران

ارزیابی شنوایی

اگر بعد از اولین علائم متوجه کم شنوایی احتمالی شدید، بهترین راه برای تعیین وجود یا احتمال این مشکل مراجعه به متخصص شنوایی سنجی است. متخصص ارزیابی شنوایی سنجی با انجام تست های مختلف و استفاده از تجهیزات ویژه، سطحی را بیان می کند که شنوایی شما در آن سطح می باشد، این سطح عددی را کمتر از حد شنوایی معمول بیان می کند. بدین وسیله کم شنوایی شما ارزیابی می شود و سمعک مناسب با نیاز های ویژه شما تجویز و تنظیم می گردد. برای مراجعه به مرکز تجویز سمعک در شرق تهران می‌توانید به شنواطب مراجعه کنید یا با شماره تماس‌های ما تماس بگیرید

مرکز شنواطب مجهزترین مرکز تجویز سمعک در شرق تهران

مراحل تجویز سمعک در مرکز تجویز سمعک در شرق تهران شنواطب

اگر بعد از تست شنوایی سنجی به شما سمعک توصیه شود، شنوایی سنج یا شنوایی شناس می تواند به شما در انتخاب سمعک مناسب کمک کند. این فرآیند انتخاب تجویز سمعک نامیده می شود که با ارزیابی اولیه شنوایی شروع می شود و با جلسات مناسب و پیگیری پایان می یابد.

برای مراجعه به بهترین مرکز تجویز سمعک در شرق تهران و تجویز سمعک در شمال شرق تهران می‌توانید با شماره تماس‌های مجموعه شنواطب با مدیریت سرکار خانم هانیه جواهری تماس بگیرید  

شنواطب مجهزترین مرکز تجویز سمعک در شرق تهران

توضیح مختصری درباره فرایند تجویز سمعک

پس از انجام تست اولیه شنوایی، شنوایی شناس پس از مشورت با شما و کسب اطلاعات بیشتر در مورد سبک زندگی، انتظارات، ترجیحات و افکار شخصی و همچنین تجربیات قبلی استفاده از سمعک، فرآیند انتخاب سمعک مناسب را آغاز می کند. این مراحل به اختصار توضیح داده شده است.

شنوایی شناس بر اساس نتایج ارزیابی شنوایی و معاینه گوش، سبک زندگی و ترجیحات شخصی افراد کم شنوا، سمعک مناسب را تجویز می کند.

پس از انتخاب سمعک مناسب، یک قالب اولیه در گوش بیمار ساخته می شود که خمیر مخصوصی است که پس از حدود ده دقیقه سفت می شود و شکل مجرای گوش بیمار را می سازد. این مرحله بدون درد است و هیچ خطری برای گوش بیمار ندارد. پس از این مرحله، قالب گرفته شده از گوش بیمار به لابراتوار تولید ارسال می شود که معمولا حدود یک هفته طول می کشد.

شنواطب بهترین مرکز تجویز سمعک در شرق تهران
شنوا طب بهترین مرکز تجویز سمعک در شرق تهران


پس از آماده شدن قالب سمعک برای پشت گوشی یا ساخت سمعک در داخل گوشی، قرار ملاقاتی برای تحویل سمعک تعیین می شود. در این جلسه سمعک بسته به میزان کم شنوایی بیمار تنظیم می شود.

معمولاً چند هفته طول می کشد تا افراد کم شنوا به شنیدن صداهای جدید عادت کنند. داشتن نگرش مثبت برای افراد توانخواه مهم است. در این مرحله باید صبور باشید، قدم به قدم شروع کنید و تمرین کنید. با گذشت زمان، صداهای محیطی و آزار دهنده ای که در ابتدا بلند بودند، محو می شوند و با رمزگذاری صداهای جدید در مغز، افراد کم شنوا از شنیدن صداهای جدید لذت می برند.

شنوا طب مدرن ترین مرکز تجویز سمعک در شرق تهران
شنوا طب مدرن ترین مرکز تجویز سمعک در شرق تهران

مرکز شنوایی سنجی شنوا طب با در اختیار داشتن مجهز ترین و پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا و با همکاری بهترین متخصصین گوش و حلق و بینی در سطح تهران بزرگ و شنوایی شناسان مجرب و حاذق آماده ارائه خدمات تنظیم و تجویز سمعک در شرق تهران می باشد.

جدید ترین سمعک ها دارای پیشرفته ترین تکنولوژی در مرکز شنوایی سنجی شنواطب آماده تنظیم و ارائه به توانخواهان عزیز می باشد.

یکی از بیماری های رایج سرگیجه می باشد که می تواند نشانه ای از طیف گسترده ای از بیماریها باشد یکی از این بیماری ها که می تواند عوارض و مشکلات متعددی برای افراد ایجاد کند عفونت گوش میانی و یا وزوز گوش باشد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این بیماری ها روی کلمات سرگیجه و یا وزوز گوش کلیک کنید.