برای تشخیص و یافتن بهترین متخصص کم شنوایی در تهران کافیست به کلینیک شنوایی سنجی شنوا طب تهران مراجعه کنید. این کلینیک با در اختیار داشتن بهترین و مجرب ترین کادر شنوایی سنجی و پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا جهت تشخیص دقیق نوع و میزان کم شنوایی توانخواه اقدام و در صورت نیاز تحت نظر پزشک متخصص اقدامات درمانی انجام خواهد شد.

متخصص کم شنوایی در تهران

بهترین متخصص کم شنوایی در تهران کیست؟

شنوایی شناسان مسئول حفظ شنوایی و تعادل هستند و این متخصصان بیشتر بر روی سیستم شنوایی و تعادل تمرکز می کنند. آنها در زمینه تشخیص، درمان و نظارت بر کم شنوایی، وزوز گوش و اختلالات شنوایی دهلیزی آموزش دیده اند.

بهترین متخصص کم شنوایی در تهران فردی است که با وجدان پزشکی و دلسوزانه اقدام به انجام انواع تست های شنوایی سنجی نماید و برای تشخیص بیماری و یا سلامتی نوزاد حساسیت ویژه ای داشته باشد.

بهترین متخصص کم شنوایی در تهران، فردی است که دارای مدارک تخصصی، مهارت و تجربه فراوان بوده و در بهترین مراکز آموزشی و درمانی آموزش دیده باشد.

متخصص کم شنوایی در تهران باید دارای مجوز پزشکی و شماره نظام پزشکی باشد.

رفتار خوب و مودبانه با بیماران داشته باشد و در برخورد با مشتریان بسیار صبور باشد.

او نباید به مسائل مالی توجه کند و رضایت بیمار را سرلوحه کار خود قرار دهد.

مطب یا کلینیک بهترین متخصص کم شنوایی در تهران باید تمیز و عاری از هرگونه آلودگی و میکروب باشد.

سابقه حرفه ای، تجربه و مهارت بالایی در زمینه تشخیص و درمان بیماری های مختلف گوش و شنوایی داشته باشد شما بهتر است با کمی تحقیق رضایت بیماران قبلی را از پزشک خود بررسی کنید.

مطب یا کلینیک بهترین متخصص کم شنوایی در تهران باید در موقعیت جغرافیایی مناسب و قابل دسترسی برای کلیه وسایل نقلیه عمومی و شخصی باشد.

او باید از جدیدترین متدها و روش های درمانی استفاده کند و کلینیک او مجهز به آخرین تجهیزات و لوازم پزشکی باشد.

بهترین متخصص کم شنوایی در تهران
بهترین متخصص کم شنوایی در تهران

در صورتی که درگیر مشکلاتی از قبیل اختلالات در شنوایی و مشکلات سیستم شنوایی، مشکل در شنیدن صداها، مشکل در درک گفتار هنگام صحبت کردن با تلفن، مشکل در شنیدن صدای دیگران در فضاهای شلوغ، شنیدن صدای اضافی مثل سوت یا وزوز در گوش، سرگیجه یا عدم تعادل، احساس درد در گوش و… هستید، می‌توانید با مراجعه به کلینیک شنوایی سنجی شنوا طب تهران واقع در شعبه های :

شعبه سید خندان

آدرس خیابان شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، روبروی پارک کوروش، ساختمان پزشکان پاستور، واحد ۱۳ – شماره تماس : ۲۲۸۷۶۳۲۵

شعبه میدان خراسان – کلینیک هویزه

آدرسپایین تر از میدان خراسان ،۱۷ شهریور جنوبی ، درمانگاه خیریه شهید رضایی (هویزه) – شماره تماس : ۰۹۱۹۸۳۵۹۶۹۲

شعبه سعادت آباد – کلینیک ساج

آدرس : سعادت آباد، شمال چهار راه سرو، بلوار پاکنژاد، تقاطع یادگار امام

از خدمات این کلینیک استفاده نموده و با درمان به موقع کم شنوایی از سلامت شنوایی خود لذت ببرید.

بهترین متخصص کم شنوایی در تهران
بهترین متخصص کم شنوایی در تهران

کم شنوایی و ناشنوایی یکی از بیماری هایی است که اگر فرد مبتلا به موقع تحت نظر پزشک مورد درمان و توانبخشی قرار نگیرد تاثیرات فراوانی بر زندگی فرد و اطرافیان وی میگذارد. این تاثیرات می توانند بر زندگی خود فرد و اطرافیان از نظر روابط اجتماعی و سخن گفتن فرد اثر منفی داشته باشند.

جهت پیشگیری از همین عوارض که می تواند بر سلامت روانی و اقتصادی خانواده و بالطبع جامعه تاثیر مستقیم بگذارد کودکان در بدو تولد مورد غربالگری های خاصی قرار می گیرند که یکی از آنها شنوایی سنجی می باشد که نسبت به ری اکشن نوزاد نسبت به اصوات و امواج صوتی تست های شنوایی سنجی در چند مرحله تکرار می شوند تا از سلامت نوزاد اطمینان کامل حاصل گردد.

در صورت تشخیص کم شنوایی نوزاد خدمات درمانی در سریع ترین زمان ممکن شروع می شود.