برای رزرو نوبت و اطلاع از ساعات کاری ، آدرس و شماره تلفن های هر شعبه :

بهترین مرکز نوار گوش در مرکز تهران

فهرست مطالب ...

اگر در جستجوی بهترین کلینیک نوار گوش در مرکز تهران هستید. که از مدرنترین دستگاههای پیشرفته و تکنولوژی روز دنیا استفاده کند و دارای پرسنل با تجربه و متخصص باشد و با قیمت مناسب بهترین و مطمئن ترین نوار گوش در مرکز تهران را به شما ارائه دهد و میخواهید از صحت تفسیر نوار گوش مطمئن باشید ما به شما کلینیک شنوایی سنجی شنوا طب را معرفی می کنیم.

شنوا طب مجهزترین کلینیک انجام نوار گوش در مرکز تهران

شنوا طب مجهزترین کلینیک انجام نوار گوش در مرکز تهران

تهیه نوار گوش یا تست شنوایی سنجی یکی از مهم ترین خدمات تشخیصی است که انجام صحیح آن و تفسیر دقیق و صحیح آن می تواند برای تشخیص نوع و میزان کم شنوایی افراد موثر باشد. متخصص شنوایی شناس و یا متخصص گوش و حلق و بینی با استناد به فرم نوار گوش و نتایج و تفاسیر استخراج شده از آن تشخیص می دهد که نوع و میزان کم شنوایی فرد در چه حدی است و آیا نیاز به سمعک و یا وسایل کمک شنیداری دیگری دارد یا خیر و یا نیاز به روش های درمانی دیگر هست یا خیر.

اگر نوار گوش که پایه و اساس اصلی این تشخیص است اشتباه و یا نقصی داشته باشد می تواند بر تصمیمات پزشک معالج تاثیر منفی بگذارد که این تاثیرات در بهترین حالت روند بهبودی فرد را به تاخیر می اندازد و می تواند بر سلامت فرد و کیفیت زندگی او و اطرافیانش تاثیرات منفی داشته باشد.

جهت آشنایی با مجهزترین مرکز ارائه خدمات سمعک در مرکز تهران لطفا با ما همراه باشید.

روش انجام نوار گوش در کلینیک شنوایی سنجی شنوا طب

در کلینیک شنوایی سنجی شنوا طب به عنوان مجهز ترین کلینیک انجام نوار گوش در مرکز تهران خدمات مختلفی از جمله شنوایی سنجی و ارائه نوار گوش ارائه می گردد.

این خدمات به افراد مختلف در رده های سنی مختلف از نوزاد تا سالمند از هر جنسیتی ارائه می گردد.

این خدمات بدون هیچ گونه درد یا عارضه ای برای افراد انجام می شود روش انجام نوار گوش برای نوزادان و بزرگسالان متفاوت است زیرا نوزادان ممکن است در این زمینه همکاری نکنند و بی قراری کنند. در این صورت شنوایی سنجی جهت نوزادان در حالت خواب انجام می گردد و نوزاد بدون اینکه متوجه شود مورد انجام آزمایش قرار می گیرد.

شنوایی سنجی و انجام نوار گوش در مرکز تهران برای نوزادان شامل چند روش است و همانطور که گفته شد در حالت خواب این آزمایش انجام می گردد روش های انجام نوار گوش در مرکز تهران برای نوزادان به شرح زیر است:

روش های استاندارد تهیه نوار گوش در مرکز تهران در کلینیک شنوا طب

انواع آزمون های تست شنوایی نوزادان :

  • آزمون OAE
  • تست ABR
  • آزمون ASSR
  • تست تمپانومتری و رفلکس اکوستیک
  • آزمون رفتاری

شنوا طب کلینیک تخصصی شنوایی سنجی و انجام نوار گوش در مرکز تهران است که انواع بیماری های گوش میانی،داخلی و خارجی ، انواع اختلالات شنوایی ، نوع و میزان کم شنوایی نوزادان با کمک تست های شنوایی سنجی توسط اودیولوژیست در این کلینیک انجام می شود. از دیگر خدمات برای نوزادان و کودکان کم شنوا در مرکز تهران تجویز و تنظیم سمعک می باشد.

نوار گوش کودکان و نوزادان شامل تست های ABR و  OAE است . اگر سن کودک ۴ سال به بالا باشد ارزیابی شنوایی به صورت کامل نیز صورت میگیرد . آزمایش OAE برای بررسی عصب شنوایی کودک و سایر ساختار های گوش کاربرد دارد . انجام نوار گوش برای کودکان و نوزادان کاری نسبتا سخت است . در این گروه سنی به این دلیل که نمیتوانند در مورد کم شنوایی خود صحبت کنند ، کم شنوایی آنان به صورت پنهان باقی میماند . طرز انجام نوار گوش کودکان به سن کودک و دلیل انجام آن بستگی دارد .

برای مثال اگر کودک یا نوازد به تازگی سرما خورده باشد تست نوار گوش به جهت بررسی عفونت انجام میشود و در صورت عدم تشخیص به موقع عفونت گوش ، کودک به کم شنوایی مبتلا می شود .در نتیجه در صورتی که کودک و نوزاد به آنفولانزا یا سرماخوردگی مبتلا باشد ، انجام نوار گوش بسیار مهم و حیاتی است . همچنین قبل از ورود کودک به مدرسه غربالگری و چکاپ شنوایی ( نوار گوش کودکان ) انجام میشود که میتواند افت شنوایی و مشکلات پنهان گوش را در کودکان تشخیص دهد .

انجام شنوایی سنجی و نوار گوش در مرکز تهران در کلینیک شنوا طب

انجام شنوایی سنجی و نوار گوش در مرکز تهران برای بزرگسالان

در کلینیک شنوایی سنجی شنوا طب، خدمات شنوایی سنجی و نوار گوش جهت بزرگسالان نیز انجام می گردد. در این کلینیک با استفاده از تجهیزات پیشرفته و تکنولوژی روز دنیا به وسیله متخصصین شنوایی سنجی با تجربه انجام می گردد. هدف از انجام این تست برای سالمندان پی بردن به علت بروز انواع بیماری های گوش مانند وزوز گوش،

عفونت گوش، سرگیجه، ناشنوایی های حسی عصبی، کری ناگهانی یا سکته گوش و… می باشد.

با بررسی نتیجه این آزمایش که در برگه نوار گوش ثبت شده است و تفسیر صحیح آن که به وسیله متخصص شنوایی سنج با تجربه این کلینیک انجام می گردد بهترین روش برای درمان و بیماری های گوش اتخاذ می شود.

جهت استفاده از خدمات این کلینیک خصوصا تست شنوایی سنجی و نوار گوش در مرکز تهران با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمائید.

شنوا طب مجهز ترین کلینیک انجام نوار گوش در مرکز تهران
تماس با ماشعب ماخدمات ما