مجهزترین نمایندگی سمعک در شرق تهران در کلینیک شنوا طب تهران آماده ارائه خدمت به عزیزان توانخواه و کم شنوا می باشد. این کلینیک با افتخار اعلام می نماید که نمایندگی کلیه سمعک های برند و پر طرفدار را در اختیار دارد. این بدین معنی است که تمام خدمات تجویز و فروش انواع سمعک ، تنظیم سمعک، تعمیرات و خدمات گارانتی انواع سمعک از مدل ها و برندهای مختلف در این مرکز انجام می شود.

شنوا طب مجهزترین نمایندگی سمعک در شرق تهران
کلینیک شنوا طب مجهزترین نمایندگی سمعک در شرق تهران

معرفی بزرگترین نمایندگی سمعک در شرق تهران

با توجه به وسعت شهر تهران و ترافیک سنگین هر گونه سفر داخل شهری در شهر تهران ضمن اینکه ساعت ها وقت گرانبهای شما عزیزان را می گیرد هزینه های زیادی را هم بر افراد تحمیل می کند.

با توجه به اینکه شنوایی سنجی و تجویز سمعک و تنظیم سمعک نیازمند مراجعات مکرر به کلینیک شنوایی سنجی می باشد، فلذا جهت رفاه حال توانخواهان گرامی و خانواده های محترمشان کلینیک شنوایی سنجی شنوا طب اقدام به تاسیس چندین شعبه در نقاط مختلف شهر تهران نموده که شما می توانید با توجه به محل سکونت خود به نزدیکترین شعبه مراجعه نموده و از خدمات ما استفاده نمائید.

شعبه سید خندان

آدرس خیابان شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، روبروی پارک کوروش، ساختمان پزشکان پاستور، واحد ۱۳ – شماره تماس : ۲۲۸۷۶۳۲۵

شعبه میدان خراسان – کلینیک هویزه

آدرسپایین تر از میدان خراسان ،۱۷ شهریور جنوبی ، درمانگاه خیریه شهید رضایی (هویزه) – شماره تماس : ۰۹۱۹۸۳۵۹۶۹۲

شعبه سعادت آباد – کلینیک ساج

آدرس : سعادت آباد، شمال چهار راه سرو، بلوار پاکنژاد، تقاطع یادگار امام

از آنجا که رسالت ما در این مجموعه کسب رضایت بیماران و مراجعین همراه با ارائه درمان و بهبودی آنان می باشد. مجموعه تخصصی شنوا طب به مدیریت سرکار خانم جواهری با بهره گیری از پزشکان ماهر و مجرب در حوزه بیماری های گوش و تشخیص شنوایی توانسته است در زمینه های توانبخشی و درمانی خدمات ارزنده ای به بیماران و همراهان گرامی ارائه دهد.

شنوا طب بزرگترین نمایندگی سمعک در شرق تهران
شنوا طب مجهزترین نمایندگی سمعک در شرق تهران

وظایف نمایندگی سمعک در شرق تهران

نمایندگی‌ های سمعک، پلی هستند بین صاحبان تکنولوژی که در پی ارائه خدمات بهتر بدون واسطه به مشتریان خود می‌ باشند. و کاربرانی که به دنبال بهبود کیفیت شنوایی خود و این نمایندگی‌ها مجموعه‌ ای از خدمات را ارائه می‌دهند که شامل مشاوره، ارزیابی شنوایی، انتخاب و تنظیم سمعک، آموزش استفاده از سمعک و خدمات پس از فروش سمعک می‌شود.

مشاوره اولیه یکی از مهم‌ ترین مراحل است که در آن شنوایی‌ شناسان به بررسی نیازهای فردی و شرایط زندگی روزمره کاربران می‌پردازند. این امر به آن‌ ها کمک می‌کند تا بهترین سمعک ممکن را بر اساس نیازهای شنیداری، سبک زندگی و بودجه مشتریان انتخاب کنند.

ارزیابی شنوایی شامل تست‌های مختلفی است که توسط شنوایی‌ شناسان انجام می‌شود تا میزان و نوع کم‌ شنوایی فرد مشخص گردد. این تست‌ ها می‌توانند شامل آزمایش‌ های تونال، تست‌ های کلامی و ارزیابی‌ های فیزیکی گوش باشند.

پس از انتخاب سمعک، مرحله تنظیم آن آغاز می‌شود. در این مرحله، سمعک بر اساس نتایج تست‌ های شنوایی و نیاز های فردی کاربر تنظیم می‌گردد. این فرآیند ممکن است نیاز به چندین جلسه حضور توانخواه در محل کلینیک داشته باشد تا تنظیمات دقیق و ایده‌آل به دست آید.

کلینیک شنوا طب مجهزترین نمایندگی سمعک در شرق تهران
کلینیک شنوا طب مجهزترین نمایندگی سمعک در شرق تهران

آموزش استفاده از سمعک نیز بخش مهمی از خدمات نمایندگی‌ ها است. کاربران باید با نحوه صحیح قرار دادن، تمیز کردن و نگهداری سمعک آشنا شوند تا بتوانند عمر مفید دستگاه خود را افزایش دهند.

خدمات پس از فروش شامل تعمیرات، تنظیمات و ارائه نرم افزارها و قطعات جانبی انواع سمعک می شود که یک نمایندگی سعی در رفع نیاز های فرد کم شنوا در این زمینه دارد.

نمایندگی ها در برابر برند طرف قرارداد نیز دارای مسئولیت هستند به این معنی که جهت حفظ اعتبار و نام برند مورد نظر باید بکوشند بهترین خدمات را با کمترین هزینه در اختیار کاربر قرار دهند.

نمایندگی ها دارای امتیازاتی هم هستند مثلا:

۱- جدید ترین سمعک ها با کمترین قیمت اول در اختیار نمایندگی ها قرار می گیرد.

۲- جهت تعمیرات و تنظیمات توسط صاحبان تکنولوژی آموزش های خاص و ویژه ای می بینند.

۳- قطعات یدکی کمیاب به صورت اورجینال در اختیار نمایندگی ها قرار می گیرد.

با توجه به موارد فوق الذکر در می یابیم که مراجعه به نمایندگی ها و خرید سمعک و قطعات یدکی مورد نیاز و تعمیر و تنظیم سمعک در نمایندگی مخصوص همان سمعک خیلی به نفع فرد کم شنوا می باشد.

برای آشنایی با نمایندگی سمعک در تهران اینجا کلیک کنید.

کلینیک شنوا طب مجهزترین نمایندگی سمعک در شرق تهران
کلینیک شنوا طب مجهزترین نمایندگی سمعک در شرق تهران

ویژگی های نمایندگی سمعک در شرق تهران

یکی از ویژگی های مهم و افتخار آمیز کلینیک شنوایی سنجی شنوا طب به عنوان مجهزترین و بزرگترین نمایندگی سمعک در شرق تهران اینست که تحت نظر مدیریت با تجربه و متعهد و دلسوز سرکار خانم هانیه جواهری اداره می شود.

این تعهد و دلسوزی همراه با تجربه چندین ساله باعث شده که تیم ارائه دهنده خدمت در این کلینیک و مجموعه توانخواهان و افراد کم شنوا به صورت یک خانواده بزرگ در کنار یکدیگر مسائل و مشکلات را درک نموده و جهت رفاه حال افراد کم شنوا اقدام نمایند.