کلینیک شنوایی سنجی شنوا طب با افتتاح سه شعبه مختلف در نقاط مختلف تهران بزرگترین و معتبرترین شنوایی سنجی زنجیره ای و نمایندگی سمعک در تهران است که نسبت به تجویز و فروش و ارائه خدمات پس از فروش همچون تعمیر و تنظیم انواع سمعک از برند ها و مدل های مختلف اقدام می نماید

شنوا طب بزرگترین نمایندگی سمعک در تهران

شنوا طب بزرگترین نمایندگی سمعک در تهران

مجموعه تخصصی شنوا طب با بهره گیری از مدیریت ماهر و مجرب در حوزه سمعک و وسایل کمک شنیداری توانسته است در زمینه های شنوایی سنجی و تجویز و فروش سمعک و ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش سمعک خدمات ارزنده ای به بیماران و همراهان گرامی ارائه دهد. رسالت ما در این مجموعه کسب رضایت بیماران و مراجعین همراه با ارائه درمان و بهبودی آنان می باشد.

آدرس مجموعه تخصصی شنوا طب بزرگترین نمایندگی سمعک در تهران به مدیریت سرکار خانم هانیه جواهری به شرح زیر می باشد.

شعبه سید خندان

آدرس خیابان شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، روبروی پارک کوروش، ساختمان پزشکان پاستور، واحد ۱۳ – شماره تماس : ۲۲۸۷۶۳۲۵

شعبه میدان خراسان – کلینیک هویزه

آدرسپایین تر از میدان خراسان ،۱۷ شهریور جنوبی ، درمانگاه خیریه شهید رضایی (هویزه) – شماره تماس : ۰۹۱۹۸۳۵۹۶۹۲

شعبه سعادت آباد – کلینیک ساج

آدرس سعادت آباد، شمال چهار راه سرو، بلوار پاکنژاد، تقاطع یادگار امام

شنواطب نمایندگی سمعک در تهران
مجموعه شنواطب مجهزترین و کامل ترین نمایندگی سمعک در تهران

سمعک های موجود در نمایندگی سمعک در تهران

در مجموعه شنوا طب انواع سمعک از مدل های مختلف موجود می باشد که پس از انجام تست اودیومتری و یا شنوایی سنجی با همفکری متخصص شنوایی سنجی انتخاب می گردد. از این سمعک ها می توان به سمعک های آنالوگ و دیجیتال که دو سردسته اصلی سمعک ها هستند اجاره کرد. از زیر مجموعه این سمعک ها می توان به سمعک های پشت گوشی، سمعک های داخل گوشی، سمعک های هوشمند، سمعک های نامرئی و انواع سمعک های کودکانه با طراحی های خاص و جذاب و سمعک های حلزونی اشاره کرد.

در این مجموعه انواع اکسسوری و قطعات جانبی مربوط به انواع سمعک ها نیز موجود می باشد.

معرفی انواع برندهای سمعک طرف قرارداد با نمایندگی سمعک در تهران

مجموعه تخصصی شنوا طب ضمن عقد قرارداد نمایندگی با انواع برندهای خارجی و ایرانی همچون سمعک زیمنس، سمعک سونی، سمعک فیلیپس، سمعک فوناک، سمعک اتیکن، سمعک سیگنیا، سمعک برنافون، سمعک بلتون، سمعک ویدکس، سمعک استارکی، سمعک سونیک، سمعک ریساند، سمعک یونیترون، سمعک رکستون و دیگر برندهای سمعک گزینه های متنوع و بسیار زیادی برای شما فراهم نموده تا هنگام انتخاب بتوانید در یک لحظه همه برند ها را با هم مقایسه نموده و با ویژگی ها و کارایی مدل های مختلف سمعک آشنا شوید.

جهت آشنایی با تخصصی ترین مرکز تعمیر سمعک در تهران اینجا کلیک کنید.

بهترین برندها در نمایندگی سمعک در تهران موجود است
بهترین برندها در نمایندگی سمعک در تهران موجود است

مزایای خرید از نمایندگی سمعک در تهران

خرید سمعک از مجموعه تخصصی شنواطب به عنوان مجهزترین مرکز نمایندگی سمک در تهران مزایایی دارد که چند مورد از آن را خدمت شما یادآوری می کنیم :

همانگونه که مستحضرید به دلیل اعمال تحریم های ظالمانه از ورود بسیاری از قطعات الکترونیکی و ریزپردازنده ها که در تعمیر سمعک ها کاربرد دارد و احتمالا مصارف چندگانه دارد به کشور جلوگیری به عمل می آید به همین دلیل بیشتر تعمیرات و تنظیمات سمعک که توسط افراد غیر از نمایندگی انجام می شد غیر قابل انجام است .

اما در نمایندگی سمعک تهران تعمیر و تنظیم انواع سمعک قابل انجام است. دوما به دلیل افزایش تورم و نوسانات قیمت ارز و دلار وارد نمودن انواع سمعک و قطعات داخلی آنها فاقد صرفه اقتصادی است و به همین دلیل ورود انواع سمعک به صورت انفرادی و خارج از سیستم نمایندگی بسیار کم شده و قیمت منطقی ندارد.

و از همه مهمتر اینکه نوع و مدل سمعک الزاما باید توسط شنوایی شناس و با احتساب میزان و نوع کم شنوایی بیمار و سبک زندگی و احتیاجات فرد توانخواه تایید گردد و سپس بر مبنای نیاز فرد کم شنوا تنظیم گردد. پس نتیجه می گیریم هرگونه خرید سمعک خارج از این سیستم به دلایلی که عرض شد اشتباه می باشد.

جهت آشنایی با نمایندگی سمعک در شرق تهران اینجا کلیک کنید.

عرضه انواع سمعک در نمایندگی سمعک در تهران
عرضه انواع سمعک در نمایندگی سمعک در تهران

مجموعه شنواطب با در اختیار داشتن بهترین کادر مجرب و متخصص ضمن انجام شنوایی سنجی و تجویز سمعک اقدام به مشاوره فرد کم شنوا و همراهان وی جهت خرید مناسب ترین سمعک از نظر تناسب با نیاز های فرد کم شنوا و قدرت خرید فرد می نماید و پس از آن با ارائه و آموزش تنظیمات سمعک به فرد توانخواه و همراهان وی در صورت نیاز اقدامات و تعمیرات مربوط به گارانتی سمعک را هم انجام می دهد.

خرید سمعک با ارز دولتی

مجموعه تخصصی شنوا طب به عنوان بزرگترین نمایندگی سمعک در تهران پیگیری های وسیع جهت برقراری تفاهم نامه هایی بین نهادها و وزارتخانه های متعددی همچون وزارت صمت، وزارت بهداشت و هلال احمر مبنی بر پرداخت هزینه های ارزی با نرخ ارز دولتی جهت انواع سمعک و قطعات یدکی وابسته انجام داده و خبرهای خوشی برای کم شنوایان و توانخواهان گرامی در راه است. لطفا با ما همراه باشید.